måndag 3 november 2008

Massa nytt i januari!



Nytt år - nya tag!





Från och med januari kommer jag leda Mamma & Baby i eget regi. Träningen är en kurs på 10 gånger och kommer äga rum 2 gånger/vecka så ni kan välja bland två dagar. Jag kommer ta emot max 7 personer per klass, allt för att ni ska få så bra stöd som möjligt under passet. Barnen är förstås med.

Träning för gravida- klassen. Yoga är inte den enda gruppträningsformen man kan träna som gravid . Kom och testa annat!




Ny utbildning- träning efter graviditet.


Jag är personligen övertygad om att det är viktigare att förstå hur kroppen fungerar efter man fött barn, det sker så pass stora förändringar så man blir påverkad i stort sätt i hela kroppen. Både min egen erfareneht säger det och hundratals mammor jag träffat/tränat.


Mer info inom kort.